קרם עיניים eye cream קרם עיניים העדין והחדשני שלנו, כולל תמהיל של מרכיבים מובחרים: שמן נר הלילה, שמן רימונים, ויטמין E וחומצה היאלורונית. קרם יוקרתי זה נועד להזין ולמצק את העור העדין מסביב לעיניים, למקד ביעילות את סימני ההזדקנות, להפחית את הופעת הקמטים, להגביר את רמות הלחות ולהבהיר כתמים כהים. יתרה מכך, הוא משמש כבסיס יוצא דופן להנחת איפור עיניים. קרם עיניים רב-תכליתי זה מתאים לכל סוגי העור. מכיל: 50 מ"ל


190 260-26.92%

קרא עוד


קרם עיניים

eye cream

קרם עיניים העדין והחדשני שלנו, כולל תמהיל של מרכיבים מובחרים: שמן נר הלילה, שמן רימונים, ויטמין E וחומצה היאלורונית. קרם יוקרתי זה נועד להזין ולמצק את העור העדין מסביב לעיניים, למקד ביעילות את סימני ההזדקנות, להפחית את הופעת הקמטים, להגביר את רמות הלחות ולהבהיר כתמים כהים. יתרה מכך, הוא משמש כבסיס יוצא דופן להנחת איפור עיניים. קרם עיניים רב-תכליתי זה מתאים לכל סוגי העור.

הוראות שימוש:

מרחו בעדינות את הקרם סביב העיניים בטפיחות קלות עד לספיגה מלאה. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמשו בו מספר פעמים ביום.

רכיבים עיקריים ויתרונותיהם:

שמן נר הלילה: שמן נר הלילה עשיר בחומצה גמא-לינולנית (GLA), המועילה להרגעה והקניית לחות לעור.

שמן שקדים מתוקים: עשיר בויטמינים A ו-E, החיוניים לבריאות העור. הוא מזין ומרכך את העור, מסייע בהפחתת עיגולים שחורים ומקנה לעור מראה חלק וצעיר יותר.

גליצרין: גליצרין הוא חומר לחות רב עוצמה. עוזר בשמירה על לחות העור, מותיר את אזור העיניים העדין גמיש ורענן.

חומצה היאלורונית: חומצה היאלורונית ידועה ביכולותיה המצוינות של שימור הלחות. זה עוזר למלא ולחות את העור, מפחית קווים עדינים ורגלי עורב סביב העיניים.

Panthenol: Panthenol, או פרו-ויטמין B5 ויטמין Eהוא נוגד חמצון חזק המגן על העור מפני נזקי רדיקלים חופשיים וקרני UV. ויטמין E מסייע במניעת הזדקנות מוקדמת ושומר על מראה עור תוסס.

שמן זרעי רימונים: שמן רימונים עשיר בנוגדי חמצון הממריצים את ייצור הקולגן, מגבירים את מוצקות העור ומפחיתים את הופעת הקמטים והקמטוטים.

אלוורה: אלוורה ידועה בתכונות המרגיעות והלחות שלה. מקלה על גירוי בעור, מוסיפה שכבת לחות נוספת ומסייעת בהשגת מראה רענן.

 

                                          מכיל: 50 מ"ל 

תכולה
30 מ"ל
מרכיבים
Water, isopropyl myristate, glycerin, hydroxyethl urea, cetearyl ethylhexanoate, cetyl alcohol, butyrospermum parkii, dimethicone, hyaluronic acid, avocado (persea gratissima) oil, unsaponifiables, palmitoyl isoleucine, soybean glycerides, glyceryl caprylate, tocopheryl acetate, ethylhexylglycerin, lycopene, disodium edta, cetearyl alcohol, cetearyl glucoside, myristyl glucoside, myristyl alcohol, sodium acrylate/acryloyldimethyl taurate, copolymer, polysorbate 80, isohexadecane.