קרם להרגעת העור Skin Soothing Cream קרם מרגיע עור זה נועד לספק הקלה ונוחות לעור. הוא נועד לתת מענה לבעיות עור שונות, כולל יובש, אדמומיות וגרוי. השילוב של המרכיבים בקרם להרגעת העור מציע מגוון יתרונות, לרבות לחות, תכונות הרגעה והקלה . מכיל: 100מ"ל


105 120-12.5%

קרא עוד


קרם להרגעת העור

Skin Soothing Cream

קרם מרגיע עור זה נועד לספק הקלה ונוחות לעור. הוא נועד לתת מענה לבעיות עור שונות, כולל יובש, אדמומיות וגרוי. השילוב של המרכיבים בקרם להרגעת העור מציע מגוון יתרונות, לרבות לחות, תכונות הרגעה והקלה .

הוראות שימוש:

למרוח על עור נקי, לעסות את העור עם הקרם עד ספיגה מוחלטת.

רכיבים עיקריים ויתרונותיהם:

שמן זרעי קנאביס סאטיבה: מופק מזרעי המפ, עשיר בחומצות שומן חיוניות ובנוגדי חמצון. זה יכול לספק לחות אינטנסיבית, מה שהופך אותו מתאים לעור יבש או רגיש. בנוסף, עשויות להיות לו תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להרגיע עור מגורה.

שמן קלנדולה אופיסינליס: ישמן קלנדולה, המופק מפרחי ציפורני החתול, ידוע בסגולותיו המרגיעות ומרפאות את העור. זה יכול לעזור להקל על אדמומיות וגירוי, מה שהופך אותו למרכיב חשוב להרגעת העור וקידום הריפוי

טוקופריל אצטט: ויטמין E הוא נוגד חמצון רב עוצמה המגן על העור מפני מתח חמצוני. הוא מזין ומעניק לחות לעור, עשוי להפחית סימני הזדקנות ומרגיע עור יבש או רגיש.


                                          מכיל: 100מ"ל